دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1396 - 10:13

پایان مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی  یزد

مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی  یزد پایان یافت و در دیدار نهایی مسابقات تیم ریاست به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر : 235474

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در قالب دو گروه 4 تیمی برگزار شد و در نهایت چهار تیم ریاست، اداری، سما و مالی به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.


دیدار نهایی برای کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی را تیم های سما و ریاست برگزار کردند و در یک مسابقه نفس گیر تیم ریاست موفق شد با زدن سه گل از سد تیم منسجم سما یزد عبور کند هر چند شاگردان سما دو گل از این سه گل را پاسخ دادند اما در نهایت تیم ریاست بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد و در دیدار رده بندی نیز تیم اداری بر تیم مالی چیره شد.




امید ستوده نیا رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد کیفیت برگزاری مسابقات این دوره را بالاتر از سال های قبل دانسته و تلاش و جنگندگی تیم ها برای کسب نتیجه بهتر را ستود.


بازیکنان در حین دریافت مدال های خود پلاکاردی از پایان سلطنت داعش در دست داشتند و شکست و حذف این گروهک آمریکایی اسرائیلی را تبریک عرض کردند.



حجت الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر دهقانی اشکذری معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر مسعود کلامی مدیر امور اداری، سید علیرضا قبله زاده مدیر مالی و امید ستوده نیا رئیس تربیت بدنی دانشگاه در مراسم اهدای جوایز حضور داشتند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته